بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امین منوچهری، ستاره ای نوظهور

وقتی امین منوچهری به خاطر عملکرد مطلوبش در سایپا و بازهای درخشانی که انجام داده بود،دو سال قبل در یکی از برنامه های نود میهمان عادل فردوسی پور بود؛در پاسخ به این سوال مجری برنامه _ معمولا عادل این سوال را تمام میهمانان خود که در دو تیم استقلال و پرسپولیس سابقه بازی ندارند،می پرسد_ که استقلالی هست یا پرسپولیسی؟بدون هیچ مکثی و ترسی بابت آینده فوتبالی خود،یه صراحت اعلام کرد که از بچگی استقلالی بوده و عاشق استقلال است.
سال قبل در زمان فصل نقل و انتقالات بارها خطاب به پرویز مظلومی نوشتیم و گفتیم،که امین منوچهری بازیکن جوان و آینده داری هست و با توجه به اینکه بارها اظهار علاقه  خود را نسبت به تیم محبوبش رسانه ای کرده،می تواند با فراخواندن این بازیکن به استقلال هم آرزوی دوران نوجوانی این بازیکن را برآورده کرده باشد و هم استقلال بتواند با سرمایه گذاری بر روی جوانان آینده داری همچون منوچهری از استعدادهای این بازیکن به خوبی بهرمند بشود و هم اینکه هزینه زیادی برای خرید بازیکن روی دست تیم نماند.
اما ظاهرا پرویز مظلومی اعتقادی به این بازیکن نداشت و پرسه پیوستن منوچهری به استقلال یکسالی دیگر به تاخیر افتاد.نکته جالبه عدم موافقت پرویز مظلومی جهت جذب مهاجم سایپا در لیگ یازدهم؛ را می توان در دو گلی که این بازیکن به استقلال زد و باعث شد استقلالی ها به زور در تهران بتوانند با سایپا مساوی کنند و از دو امتیاز خانگی خود محروم شوند!دو امتیازی که اگر بدست آمده بود شاید استقلال در انتهای لیگ قهرمان شده بود و هم اکنون این پرویز خان بود که هدایت تیم استقلال را برعهده داشت و ....
مع الوصف؛در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم با بازگشت امیر قلعه نویی،این بازیکن برای پیوستن به استقلال دعوت شد.در خبرهای مرتبط به انتقال امین منوچهری به استقلال شنیده شد که این بازیکن متعصب برای پیوستن به استقلال،حتی مبلغ 150 میلیون تومان بابت صدور رضایت نامه اش را شخصا پرداخت کرده و به آبی پوشان پیوسته است.
با این اوصاف استقلالیها دارای یک مهاجم متعصب و عاشق و صد البته گلزن و جوان شدند.مهاجمی که اگر دچار غرور و حواشی های رایجی که برای بازیکنان جوان سرخابی ها بوجود میآید،غرق نشود؛آبی پوشان سالهای زیادی از داشتن یک مهاجم خوب و گلزن بی نیاز کرده است.

منتهی در مورد اینکه این بازیکن به عنوان ستاره به استقلال پیوسته و یا اینکه باعملکرد اخیرش در بازیهای این فصل تبدیل به ستاره ای شده،صد درصد مخالفم. امین منوچهری بازیکنیست که تا تبدیل شدن به یک ستاره حالا حالا ها کار دارد و باید با تلاش و ممارست های زیاد،خودش را در ترکیب استقلال ابتدا جا بیاندازد و بعد به عنوان یک بازیکن فیکس در میادین بسیاری شرکت کند تا زمانی فرا برسد که اگر روزی بنا بر هر دلیل این بازیکن نتواند در یک بازی استقلال را همراهی کند،هواداران تیم بابت غیبتش دل نگران شده و احتمال عدم موفقیت تیمشان را در آن بازی بدهند.


مطمئنا آن روز امین منوچهری را می توان یکی از ستارگان استقلال نامید.



نظرات شما عزیزان:

مهسا آبیدل
ساعت23:09---14 مرداد 1391
عالی بود.کیف کردم.منوچهری هنوز یک ستاره نیست و نباید با حلو حلوا کردن بسیار وی،انرا خراب کنیم.سرنوشت نیکبخت هم باید سر لوحه کار امین قرار بگیره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 5 / 1391برچسب:امین منوچهری,استقلال,مظلومی,قلعه نویی,ستاره های فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com